۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش.

دانلود ورژن اصلی و سینگل جدید بریتنی اسپیرز “Hold It Against Me” برای اولین بار در سلب فا

دانلود ورژن اصلی و سینگل جدید بریتنی اسپیرز “Hold It Against Me” برای اولین بار در سلب فا

خب خود من یکم سوپرایز شدم آخه قراره فردا این آهنگ منتشر بشه یعنی سشنبه 11 ژانویه ولی بخاطر اینکه فن سایت های بریتنی زیاد پیگیری کردن و من تو یک فن سایت معتبر بریتنی رفتم موفق شدم این آهنگ رو کامل گوش کنم و بگیرم مطمئن هستم که این ورژن جدیده و اصلی هست و شما میتونید برای اولین بار در اینجا دانلود کنید احتمال داره 1 درصد این ورژن اصلی نباشه حالا باید تا فردا صبر کرد تا ببینیم مدیرای بریتنی چی میگن ولی 99 درصد این آهنگ یک روز زودتر لو رفته به هر حال این آهنگ عالی شده و نتونستم که اینجا نذارم لطفا دانلود کردین نظرتونوم بگین بریتنی اسپیرز با این آهنگ نشون داد که صداش به هر سبکی میشینه

http://www.mediafire.com/?yc3hq2m3bt9hfcb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي